ТОВ "Сільпо Вояж"
м. Київ, вул. Бутлерова, 1
0800 300 606
voyage@fozzy.ua
ЄДРПОУ 39182145
МФО: 307123
ІПН: 391821426536
ПАТ "БАНК ВОСТОК" Дніпро, код банку 307123
IBAN UA97 3071 2300 0002 6006 0102 6088 6
АТ КБ "ПРИВАТБАНК", ЄДРПОУ 14360570
Поточний рахунок №UA403206490000026008052624796
ТОВ "Сільпо Вояж" (надалі - Турагент) зобов’язується:
Турагент має право:
Турист зобов’язується:
Турист має право на:
1. Інформація Туроператора про програми та розцінки на кожний туристичний продукт, що надається через Турагента Туристу шляхом її розміщення на Сайті, а також інша інформація, що надається відповідно до умов цього Договору та Закону України «Про туризм», є невід’ємною умовою для виконання цього Договору.
2. За умовами даного Договору, Турагент погоджує із Туристом істотні умови Договору про туристичне обслуговування відповідно до Бронювання Туриста та користується системою он-лайн бронювання туроператора.
3. Після належного оформлення Бронювання Туриста Турагент здійснює замовлення в системі он-лайн, направляє його засобами електронного, факсимільного чи поштового зв’язку Туроператору.
4. В разі можливості задоволення всіх істотних умов Туриста Туроператор направляє засобами електронного, факсимільного чи поштового зв’язку Турагенту Підтвердження Бронювання Туриста. Також Підтвердження Бронювання в даному випадку може бути здійснене шляхом виставлення Туроператором рахунок на сплату відповідних послуг Турагентом. Дані документи Турагент має можливість ознайомитись та роздрукувати на сайті Туроператора в он-лайн режимі.
5. Після фактичного отримання Турагентом від Туроператора Підтвердження Бронювання Турагент має право на укладення електронного договору з Туристом на туристичне обслуговування.
6. Турагент має право на укладення Договору на туристичне обслуговування і до моменту фактичного отримання Підтвердження Бронювання від Туроператора, однак в даному випадку даний Договір на туристичне обслуговування вступає в силу в частині виконання своїх зобов’язань Туроператором тільки після отримання Турагентом Підтвердження Бронювання.
7. Турагент зобов’язується відмовляти Туристу в укладенні договору на туристичне обслуговування, якщо:
8. Передача Туристу виїзних документів туристів (проїзні документи, страхові поліси, ваучери) здійснюються шляхом їх направлення Туристу електронною поштою не пізніше, ніж за 24 години до початку туру. Передача документів може здійснюватись безпосередньо туристу в аеропорту вильоту представником Турагента (Туроператора), за домовленістю Сторін.
9. Кожна із Сторін даного Договору до початку туристичної подорожі Туриста може вимагати внесення змін до цього Договору або його розірвання у зв’язку із зміною істотних умов договору та обставин, якими вони керувалися під час укладення договору, зокрема у разі:
10. Турист вправі відмовитися від виконання договору на туристичне обслуговування до початку туристичної подорожі за умови відшкодування Турагенту фактично здійснених ним документально підтверджених витрат, пов’язаних із відмовою.
11. Якщо під час виконання договору на туристичне обслуговування Турагент не в змозі надати значну частину туристичного продукту, щодо якого відповідно до договору на туристичне обслуговування сторони досягли згоди, Турагент може надати альтернативні туристичні послуги.
12. У випадку, якщо Турист скористався запропонованою йому альтернативною туристичною послугою, претензії щодо ненадання послуг вважаються необґрунтованими, а послуги за Договором є наданими належним чином і в повному обсязі.
13. У разі неможливості здійснення альтернативних заходів або відмови Туриста від них Турагент зобов’язаний надати Туристу без додаткової оплати еквівалентний транспорт для повернення до місця відправлення або іншого місця, на яке погодився Турист, а також відшкодувати вартість ненаданих туристичних послуг і виплатити компенсацію у розмірі, визначеному в даному договорі.
14. Турагент несе перед Туристом відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов даного Договору, крім випадків, якщо: невиконання або неналежне виконання умов договору сталося з вини Туриста; невиконання або неналежне виконання умов договору сталося з вини третіх осіб, не пов’язаних з наданням послуг, зазначених у цьому договорі, та жодна із сторін про їх настання не знала і не могла знати заздалегідь; невиконання або неналежне виконання умов договору сталося внаслідок настання форс-мажорних обставин, які вказані в даному Договорі або є результатом подій, які Турагент та інші суб’єкти туристичної діяльності, які надають туристичні послуги, включені до туристичного продукту, не могли передбачити.
1. Сторони домовились, що з метою забезпечення виконання зобов’язання Туриста з оплати Туру, Турагент за допомогою системи WayForPay здійснює блокування грошових коштів на банківському рахунку Туриста, вказаному в Розділі 12 Договору, в розмірі вартості заброньованого Туристом Туру. Вказане блокування грошових коштів здійснюється одразу після внесення Туристом відповідної інформації до системи WayForPay на Сайті Турагента.
2. Блокування коштів Туриста здійснюється на строк до моменту отримання від Туроператора підтвердження заброньованого Туристом Туру. Такий строк становить не більше 24 годин з моменту направлення на електронну адресу Туриста відповідного електронного повідомлення про блокування грошових коштів на його банківському рахунку.
3. Оплата заброньованого Туристом Туру здійснюється автоматично шляхом списання з банківського рахунку Туриста заблокованих грошових коштів в розмірі вартості заброньованого Туристом Туру, одразу після отримання від Туроператора підтвердження Бронювання Туриста. У випадку, якщо протягом строку, вказаного в п. 5.2. Договору, Бронювання Туриста не було підтверджено Туроператором, заблоковані на рахунку Туриста кошти підлягають розблокуванню протягом трьох банківських днів з моменту спливу строку, вказаного в п. 5.2. Договору. Датою здійснення оплати Туру є дата зарахування коштів на поточний рахунок Турагента. Факт здійснення Туристом оплати Туру підтверджується відповідною електронною квитанцією, яка направляється Туристу електронною поштою.
4. Сторони домовились, що Турагент не несе відповідальність за не підтвердження чи порушення строку підтвердження Бронювання Туриста зі сторони Туроператора.
5. У випадку невиконання умов даного Договору з боку Турагента, Турист має право вимагати повернення оплачених коштів за ненадані послуги, за умови дотримання вимог п. 3.3. даного Договору.
6. У випадку відмови Турагента від виконання даного Договору, Турист має право на відшкодування підтверджених документально збитків, крім випадку, коли це відбулося з вини Туриста.
7. У випадку невиїзду Туриста внаслідок неправильного оформлення паспорта та інших необхідних для виїзду за кордон документів, надання недостовірної інформації стосовно паспортних та інших даних Туриста, всі фінансові витрати по поїздці (ануляцiї) несе Турист.
8. У випадку настання страхового випадку, претензії по збитках Турист пред’являє в страхову компанію, вказану в страховому полісі.
9. У випадку дострокового припинення Туристом терміну перебування в поїздці, та (або) невикористання замовлених послуг, з будь-яких причин, Турагент не несе відповідальності за такі дії Туриста та не здійснює компенсації за не отримані послуги.
10. У випадку невідповідності умов туру умовам даного Договору, Турист зобов’язаний повідомити Турагента або представника приймаючої сторони у найкоротший термін, для надання можливості усунення вказаних невідповідностей. В разі якщо Турист не повідомив Турагента або представника приймаючої сторони про наявність зауважень до послуг або невідповідності послуг, заявленим в Договорі однак належним чином прийняв їх, тобто використав, претензії в даному випадку Турагентом не приймаються. Для отримання компенсації за ненадані послуги у країні тимчасового перебування Туристу необхідно скласти Акт невідповідності послуг (надалі - Акт) за власним підписом та підписом представника приймаючої сторони. В разі можливості пред’явити Турагенту офіційний письмовий документ, виданий третьою особою, що надає послуги, які включені до Туристичного продукту, з підтвердженням факту неможливості надання послуг.
11. Відповідальність за скасування чи зміну часу відправлення та прибуття транспортних засобів та пов'язані із цим зміни обсягу і строків Туру несе перевізник, відповідно до Правил міжнародних пасажирських перевезень. Туроператор/ Турагент не несе відповідальності за збитки, спричинені туристу у випадку відміни рейсу перевізником, зміни часу відправлення/прибуття транспортних засобів перевізника, а також пов’язані з цим зміни програми туру. Всі претензії, позови, пов‘язані з неналежним наданням транспортних послуг, ненаданням транспортних послуг або їх затримка, що призвело до збитків пред’являються безпосередньо перевізникам у відповідності з Правилами повітряних перевезень пасажирів і багажу.
Ця Політика конфіденційності (надалі вживається скорочення Політика) мережі туристичних агенцій “Сільпо Вояж” створена і затверджена відповідно до чинного Закону України «Про захист персональних даних». Її основне завдання - інформування кожної особи щодо інформації, яку він добровільно надає і можливі способи захисту своїх прав, пов'язаних з незаконним розголошенням даних. Політика може бути застосована до всіх даних, які особа надає мережі туристичних агенцій «Сільпо Вояж».
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
1.1 У цій Політиці, яка заснована виключно на діючих нормативних актах держави, використовуються такі терміни, встановлені Законами України:
1.1.1. Адміністрація https://www.silpovoyage.ua/ - чітко визначені особи, які мають право керувати зазначеним сайтом і обробляти всі ті дані, які користувач їм дав.
1.1.2. Користувач - громадянин або особа, яка має швидкий доступ до сайту (після узгодження всіх умов).
1.1.3. Дані, що ідентифікують особу (вони ж іменуються в законодавстві «персональними») - інформація (сукупність конкретних даних), що відноситься до Користувача.
1.1.4. Згода на обробку, а також законне використання таких даних - волевиявлення (безумовно, мова йде про добровільне) на використання наданої інформації.
1.1.5. Обробка даних - певні дії, спрямовані на будь-які способи використання інформації користувачів. Це може бути збір конкретних даних, їх зберігання, упорядкування інформації, а також можливість її видалення.
1.1.6. Конфіденційність отриманої законним способом інформації - не допущення особою, яка отримала певні дані, їх поширення, а також використання в своїх особистих цілях. Список підстав для використання такої інформації є вичерпним і прямо передбачений чинними законами і підзаконними актами.
1.1.7. Знищення отриманих раніше даних - дії, які мають на увазі безповоротне видалення даних або видалення носіїв такої інформації.
2. БАЗОВІ ДАНІ
2.1. Користування ресурсом https://www.silpovoyage.ua/ веде до угоди особи з цієї Політикою. Крім цього, він автоматично приймає всі встановлені умовами по використанню його даних (незалежно від того, чи ознайомився він з ними).
2.2. Якщо Користувач з яких-небудь причин не погоджується з встановленими умовами цієї Політики, він повинен негайно закінчити користуватися https://www.silpovoyage.ua/ і надавати свої дані, поширювати які він не бажає.
2.3. Ця Політика носить індивідуальний характер, тому що актуальна виключно для мережі туристичних агенцій «Сільпо Вояж». Відповідно, Сільпо Вояж не несе будь-якої відповідальності, якщо Користувач самостійно переходить на інші сайти. За такі дії особа несе персональну відповідальність.
2.4. Адміністрація https://www.silpovoyage.ua/ перевіряє ще раз, чи достовірна надана особою інформація. Всі можливі наслідки за їх достовірність покладається на особу, яка свідомо знає про те, що дані повністю або ж частково не відповідають дійсності.
3. ПРЕДМЕТ ВІДНОСИН, яка виникає на підставі ЦІЄЇ ПОЛІТИКИ
3.1. Ця Політика визначає обов'язок Адміністрації https://www.silpovoyage.ua/ не розголошувати ні за яких обставин дані про кожного Користувача ресурсом. Основний обов'язок - забезпечення надійного захисту таємності отриманих даних, які особа може дати на прохання Адміністрації в процесі реєстрації на сервісі мережі туристичних агенцій «Сільпо Вояж».
3.2. Абсолютно вся інформація, дозволена до обробки відповідно до Політики, надається особою в добровільному порядку. До відомостей, що надаються Користувачем, відносяться:
3.2.1. ПІБ громадянина, який реєструється на ресурсі;
3.2.2. дані, використовуючи які, можна зв'язатися з особою (номер телефону, електронна пошта і т.д.);
3.2.3. адреса проживання громадянина.
3.3. В результаті можливого відключення всіх cookies, обмежується відповідний доступ до деяких частин сайту https://www.silpovoyage.ua/. Для його відновлення необхідно буде пройти процедуру авторизації.
3.3.1. Адміністрація має незаперечне право вести статистику про IP-адреси відвідувачів сайту мережі туристичних агенцій «Сільпо Вояж». Зазначені статистичні дані потрібні для забезпечення контрольних функцій на відповідність нормам законодавства можливих проведених грошових операцій та інших встановлених в процесі співпраці розрахунків.
3.4. Будь-які дані, що надаються мережі туристичних агенцій «Сільпо Вояж», надійно зберігаються і не в якому разі не поширюються.
4. ЦІЛІ ОТРИМАННЯ ДАНИХ
4.1. Всі ті дані, які відвідувач дав Адміністрації, використовуються безпосередньо для:
4.1.1. Точного встановлення особистості, яка буде користуватися сайтом мережі туристичних агенцій «Сільпо Вояж».
4.1.2. Дозволу користуватися різними ресурсами і можливостями.
4.1.3. Можливості в будь-який потрібний момент зв'язатися з особою за наданими контактними даними.
4.1.4. З'ясування можливого перебування особи з метою безпеки, а також запобігання можливих шахрайських дій.
4.1.5. Підтвердження інформації, її повноти, а також ступеня достовірності та відповідності дійсності.
4.1.6. Повідомлення особи про новини мережі туристичних агенцій «Сільпо Вояж», актуальні пропозиції, вартості різних послуг і т.д.
4.1.7. Отримання, а також підтвердження проведених платіжних операцій.
4.1.8. Надання кваліфікованої допомоги в разі проблем, які можуть раптово виникнути в процесі користування ресурсом.
4.1.9. Реклами (безумовно, з дозволу особи).
5. МЕТОДИ ОБРОБКИ ОТРИМАНИХ ДАНИХ ТА ЇЇ ТЕРМІНИ
5.1. Дані про Користувача обробляються тільки встановленими законами способами без прив'язки до конкретних термінів. Однак, якщо потреби в використанні таких даних більше немає, то терміни обробки, звісно, закінчуються.
5.2. Особа дає свою згоду на передачу даних іншим особам для забезпечення ефективної співпраці.
5.3. Інформація, отримана Адміністрацією, може бути передана до відповідних державних органів України виключно лише на підставах, передбачених чинними законодавчими актами.
5.4. Якщо дані про конкретного Користувача були загублені, він негайно ставиться до відома про це.
5.5. Адміністрація уповноважена приймати необхідні заходи для ефективного захисту всіх даних, наданих особою, від незаконного доступу, їх використання та незаконних діянь інших осіб.
5.6. Адміністрація має право вживати дієвих заходів, щоб уникнути небажаних наслідків, які можуть настати в результаті розголошення отриманих від особи даних або ж їх повної втрати.
6. ОБОВ'ЯЗКИ ВСІХ СТОРІН
6.1. Зобов'язання Користувача:
6.1.1. Надання потрібної інформації про себе, без якої ускладнюється користування https://www.silpovoyage.ua/
6.2. Зобов'язання Адміністратора:
6.2.1. Користування отриманими даними тільки для цілей п.4 даної Політики.
6.2.2. Зберігання отриманої інформації і заборона на використання для якихось особистих цілей.
6.2.3. Недопущення незаконного використання отриманих даних про Користувача.
6.2.3. Прийняття ефективних заходів для захисту і збереження інформації з метою повної безпеки особи.
7. ВИДИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
7.1. У випадках невиконання передбачених обов'язків, Адміністрація буде нести відповідальність згідно з чинним законодавством України. П.п. 5.2., 5.3. і 7.2. цієї Політики є винятком.
7.2. Відповідальність Адміністрації виключається, коли дані про особу:
7.2.1. До моменту розголошення або ж їх втрати стали відомими для невизначеної кількості осіб (публічними).
7.2.2. Поширені до отримання Адміністрацією іншими громадянами.
7.2.3. Підлягали поширенню на підставі самостійного згоди особи.
8. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ МОЖЛИВИХ конфліктних ситуацій
8.1. Перед тим, як звернутися до судового органу, слід спробувати врегулювати спір добровільно, шляхом пошуку компромісу, що влаштовує всіх учасників відносин.
8.2. Сторона, яка отримала претензію, зобов'язана протягом місяця дати відповідь щодо результатів розгляду претензії і можливості вирішити конфлікт.
8.3. Коли не було досягнуто консенсусу, спір тоді передається в суд в порядку, передбаченому законодавством України.
8.4. Відносини між сторонами регулюються діючими законами і підзаконними актами України.
9. ДОПОВНЕННЯ ДО ОСНОВНИХ УМОВ
9.1. Адміністрація має незаперечне право самостійно вносити необхідні зміни в цю Політику, незалежно від згоди чи відсутності такого від користувачів.
9.2. Прийнята заново або змінена Політика з моменту розміщення на даному сайті набирає законної сили.
9.3. Різні питання щодо Політики і пропозиції можна вносити на розгляд Адміністрації.
9.4. При використанні https://www.silpovoyage.ua/, особа за замовчуванням дає свою згоду з цією політикою.